فروش ویژه گلدان جادویی Fruits Plant
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروش ویژه گلدان جادویی Fruits Plant
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 647
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه گلدان جادویی Fruits Plant

  فروش ویژه گلدان جادویی Fruits Plant  با قیمتی کاملا اقتصادی و ارزان ,ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.



گلدان جادویی Fruits Plant، یک محصول 10 کاره برای آشپزخانه. طراحی عالی، هوشمندانه و کابردی. گلدانی با 10 کاربرد مختلف و مورد نیاز! تمام نیاز های آشپزخانه خود را با این وسیله برطرف کنید ...
گلدان جادویی Fruits Plant یک محصول بسیار کابردی است که دارای طراحی عالی و هوشمندانه ای می باشد. این محصول 10 کابرد مختلف دارد که از کاربرد های آن می توان به: آبگیر لیمو، قاچ کن سیب، صفحه برش توری، رنده توری شکل، آبگیر گریپ‌فروت و ... اشاره کرد. جالب است بدانید برگ های این گلدان هم کاربرد های مختلف دارد! 2 برگ برای برش لیمو و 4 برگ کوچک بعنوان چنگال طراحی شده اند. این گلدان هم یک دکوری فانتزی و شیک برای آشپزخانه شما می باشد و هم یک وسیله 10 کاره بسیار کاربردی!

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 30000 تومان




:: برچسب‌ها: فروش ویژه گلدان جادویی Fruits Plant ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: